Guest House Elene - Gori

Guest House Elene - Gori
$$$$
Przegląd

Mejuda jest w odległości 20 minut spacerem, a Sukhishvili University jest nie więcej niż 20 minut od 12-pokojowego Guest House Elene Gori.

Lokalizacja

Hotel położony jest około 100 km od lotniska Tbilisi i 2 km od takich miejsc kulturalnych jak Great Patriotic War Museum. Idealny dla osób poszukujących nowej wiedzy, Gori University znajduje się jedynie 2 km od hotelu. Do Muzeum Józefa Stalina w Gori można dostać się w ciągu 20 minut spacerem.

Ponadto, stosunkowo w małej odległości od tego obiektu leży dworzec autobusowy Central Terminal.

Pokoje

Do dyspozycji gości są 12 pokojów z garderobą i miejscem do jedzenia. Niektóre z nich oferują telewizję satelitarną wraz z urządzeniem do parzenia kawy/herbaty. Pokoje wyposażono w kabinę prysznicową walk-in.

Jedzenie

Serwowane jest śniadanie pełne, które kosztuje GEL 15 za dobę hotelową od osoby.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 12:00-23:59
do 11:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hotelu.
Inne informacje
Śniadanie
Dziecko i dodatkowe łóżka
Maksymalna ilość dodatkowych łóżek w pokoju – 1.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe akceptowane na życzenie.
Budynek
Liczba pokoi:12
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Pokój rodzinny
    3 osób

35 m²

Łóżko King Size
  • Ogrzewanie
Duży pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami
    2 osób

Pierwszy drink za darmo

Stoły piknikowe

Transfery

Transfer lotniskowy (dodatkowo płatny)

Spa i relaks

Masaże pleców

Masaż całego ciała

Pralnia

Usługi

• Transfer lotniskowy (dodatkowo płatny)
  • Usługa parkowania

• Stoły piknikowe
  • Specjalne menu dietetyczne

Udogodnienia dla dzieci

• Opieka i usługi dla dzieci
  • Wózki spacerowe

• Stół
  • Prasowanie

Łazienka

• Bezpłatny zestaw kosmetyków

Kuchnia

Opinie o Guest House Elene

8.6 /10
Świetnie81 opinia
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.8

Po prostu przepyszne jedzenie i miły personel! Gorąco polecam! 😊

Krystian Polska,
    9.0

Bardzo mili gospodarze, przestronne pokoje i przepyszne jedzenie. Dużym plusem jest możliwość rezerwacji nawet późnym wieczorem. Blisko autostrady i niedaleko do centrum. Mogę polecić pobyt w Guest House Elene.

Piotr Polska,
    9.2

Mój pobyt w tym pensjonacie był przyjemny pod wieloma względami. Znajdował się on w cichej lokalizacji, z dala od centrum, co dawało mi poczucie swobody i odpoczynku. Cieszyłam się również z ogrodu, który otaczał cały dom, dzięki czemu można było spędzać czas na świeżym powietrzu. Pokój, w którym się zatrzymałam, był duży i gustownie urządzony. Wyposażenie, takie jak kabina prysznicowa oraz dostęp do stołków na zewnątrz, było w naprawdę dobrym stanie. Nie mogłam się oprzeć korzystaniu z grillowania w ogrodzie, które było dostępne dla gości. Obsługa była bardzo gościnna i zawsze chętna do pomocy, zarówno w zakresie rezerwacji jak i w innych sprawach. Śniadania i kolacje podawane były wspaniałe, a ja naprawdę cieszyłam się z pysznych posiłków. Ogółem, moje przeżycie było bardzo pozytywne.

Miałam pewne nieprzyjemności podczas mojego pobytu. Kabina prysznicowa w jednej z łazienek przeciekała, co było dość irytujące.

Ludwik Polska,
    9.6

Bardzo mili właściciele i personel. Przestronne i zadbane pokoje. Smaczne jedzenie. Dużo atrakcji na zewnątrz. Łatwy dostęp do autostrady.

Roman Polska,
    8.6

Mieliśmy naprawdę przyjemny pobyt w Guest House Elene. Gospodarze byli bardzo życzliwi i pomocni, pokoje były wygodne i dobrze utrzymane. śniadania były przepyszne! Zdecydowanie polecamy to miejsce!

Grzegorz Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.8

Cieszy nasz pobyt w Guest House Elene

Wszystko spełniło nasze oczekiwania! 👍🏻

Carl Polska,
    8.0

Przesympatyczni, mega życzliwi właściciele, niesamowicie wygodne pokoje i przepyszne śniadania! Do tego zostaliśmy mega miło zaskoczeni super dobrym winem domowym. Polecamy w 100%! Wrócimy tam na bank!

Przemysław Polska,
    8.0

Świetna obsługa, piękne, duże pokoje, zadbane miejsce, duża przestrzeń na zewnątrz, grill.

Absolutnie nic nie można zarzucić.

Mateusz Polska,
    9.8

Este hotel ofrece una excelente relación calidad-precio, con precios económicos y una atención detallada. La ubicación es inmejorable, justo enfrente de la playa, lo cual proporciona un paisaje espectacular. Además, las habitaciones son amplias y cuentan con comodidades como un balcón y una chimenea, lo que brinda una experiencia acogedora y única. Por otra parte, el desayuno incluido no solo sirve pan, sino también deliciosos gofres recién hechos.

Todo estaba bien.

Jan Polska,
    10.0

Mój pobyt w Guest House Elene Gori był niesamowity! Po przyjeździe zostaliśmy serdecznie powitani przez przesympatyczną właścicielkę. Byliśmy zaskoczeni prostotą rezerwacji, ponieważ dokonaliśmy jej w ostatniej chwili, ale Elena znalazła dla nas rozwiązanie i zaproponowała dostawki do jednego z pokoi, co było bardzo wygodne. Pokoje były przestronne, zadbane i urządzone w przyjemnym stylu. To miejsce zapewniało wiele wygody i swobody, z przepięknym podwórkiem, gdzie można było zrelaksować się przy grillu czy na zadaszonym tarasie. Śniadania i kolacje, które były nam podawane, były wyśmienite. Ogólnie atmosfera była bardzo przyjemna i klimatyczna. Właściciele byli niezwykle życzliwi i pomocni, a do tego mieliśmy możliwość porozumienia się z nimi również po polsku. Na pewno tu wrócimy! Jedyne drobne mankamentem było to, że obiekt był nieco oddalony od centrum, ale spacer tam zajmował około 15 minut, a w razie potrzeby można było skorzystać z taksówki za niewielką opłatą.

Jerzy Polska,
  • Dobrze
    6.6

Przemiła atmosfera i pomocni właściciele, które sprawiły, że czuliśmy się jak w domu. Wygodne pokoje i przepyszne śniadania to zdecydowanie pierwsze co przychodzi mi na myśl, gdy pomyślę o naszym pobycie. Dodatkowo zostaliśmy poczęstowani pysznym, domowym winem. Nie mogliśmy prosić o więcej!

Jedynym niewielkim mankamentem był problem ze zamknięciem drzwi kabiny prysznicowej, co skutkowało zalaniem podłogi. Jednak to drobnostka, która nie zepsuła naszego ogólnego wrażenia.

Kamila Polska,
    8.8

Przebywając w tej willi podczas naszej romantycznej wycieczki, byliśmy zachwyceni tym miejscem. Przede wszystkim właściciele byli niesamowicie mili i sympatyczni, za co otrzymaliśmy poczęstunek winem domowej produkcji. Pokoje są piękne i przestronne, a łazienka dobrze wyposażona, choć drzwi kabiny prysznicowej mogłyby być lepiej zamknięte. Na podwórku mieści się grill i dużo miejsca do relaksu na zewnątrz, co dodawało uroku naszemu pobytowi.

Kazimiera Polska,
    8.4

Po prostu wspaniali ludzie! Piękne, duże pokoje z zadbaną kabiną prysznicową. Jest dużo miejsca na zewnątrz, zadaszenie, grill i stoliki. Atmosfera jest naprawdę fajna, a dla miłośników kotów to raj. Super cena! Chętnie tu wrócę! 😊

Richard Polska,
    9.2

Bardzo mili i życzliwi gospodarze przyjęli nas w Guest House Elene w Gori z otwartymi ramionami. Byli elastyczni, kiedy musieliśmy zmienić naszą rezerwację i zaoferowali nam dodatkowe miejsca w domu. Śniadania i kolacje były wyśmienite, a wino domowe smakowało wyjątkowo dobrze. Pokoje były wygodne i czyste, a atmosfera była bardzo przyjemna.

Małgorzata Polska,
    8.4

Miałem niesamowicie przyjemny pobyt w tym uroczym pensjonacie. muszę pochwalić życzliwość i gościnność właścicieli, którzy uczynili nasze doświadczenie niezapomnianym. Pokoje były naprawdę ładne i przestronne, z pięknymi meblami i nowoczesnymi udogodnieniami. Zadbane wnętrza tworzyły przytulną atmosferę, w której czuliśmy się jak w domu. A co najważniejsze, łazienka była czysta i wyposażona w nowoczesną kabinę prysznicową.

Jedynym małym minusem było odległe położenie od centrum miasta. Musieliśmy przejść około 15 minut lub zapłacić około 2-3 lari za taksówkę.

Bożena Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Guest House Elene

Jakie atrakcje mogą zwiedzić goście podczas pobytu w Guest House Elene?
Możesz odwiedzić wysoko oceniane zabytki, takie jak Mejuda i Gori University, położone odpowiednio tylko w 20 min i 25 min spacerem od Guest House Elene.
Czy Guest House Elene zapewnia transport na lotnisko?
Transfer z/na lotnisko to jedna z usług oferowanych przez Guest House Elene. Prosimy o poinformowanie obsługi hotelu o planowanej godzinie przyjazdu.
Czy Guest House Elene ma parking na miejscu?
Tak, Guest House Elene proponuje bezpłatny prywatny parking na terenie.
Ile kosztuje rezerwacja pokoju w tym hotelu?
Ceny za pokój w tym hotelu zaczynają się od 23 $.